کنگنا رناوٹ پر بھی ہریتھک روشن کی جاسوسی کا الزام

رواں ماہ 10 مارچ کو یہ خبر سامنے آئی تھی کہ ممبئی کے نواحی شہر تھانے کی پولیس نے اداکار نوازالدین صدیقی کو اپنی بیوی انجلی عرف عالیہ صدیقی کی جاسوسی کرنے پر سمن جاری کردیا۔

پولیس نے نوازالدین صدیقی، ان کی بیوی اور ان کے وکیل رضوان صدیقی کو جاسوسی کیس میں اپنا بیان ریکارڈ کرانے کے لیے بلایا تھا، تاہم اداکار پولیس تھانے پیش نہیں ہوئے۔

بیان ریکارڈ کرانے کے لیے پولیس اسٹیشن پیش نہ ہونے پر 4 دن قبل تھانے کرائم برانچ پولیس نے ایکشن لیتے ہوئے نوازالدین صدیقی کے وکیل کو گرفتار کرلیا تھا۔

4 دن قبل تھانے پولیس کمشنر نے اداکار نوازالدین صدیقی کو کیس سے کلیئر قرار دیتے ہوئے بتایا تھا کہ انہیں صرف گواہ کے طور پر پیش ہونے کے لیے کہا گیا تھا۔

تاہم اب اس کیس میں ایک نیا موڑ سامنے آیا ہے اور بولی وڈ کی متعدد شخصیات کی جانب سے دوسروں کی جاسوسی کیے جانے کے انکشافات ہوئے ہیں۔

انڈین ایکسپریس کے مطابق اداکار نوازالدین صدیقی سے ہونے والی تفتیش سے پتہ چلا ہے کہ ‘کال ڈیٹیل ریکارڈ‘ (سی ڈی آر) کیس میں نامور اداکارہ کنگنا رناٹ اور اداکار جیکی شروف کی بیوی عائشہ شروف کا نام بھی سامنے آیا ہے۔

کنگنا رناوٹ اور عائشہ شروف پر الزام ہے کہ انہوں نے اپنے پرانے مرد دوستوں کی جاسوسی کرائی۔

تاہم خبر سامنے آنے کے بعد کنگنا رناوٹ اور عائشہ شروف نے الزامات کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ قیاس آرائیاں کرنے سے بہتر ہے کہ پہلے اس کیس کی مکمل تحقیقات کا انتظار کیا جائے۔

About Sub Editor