‘مائی سی ایم از فائن’: افواہوں پر روک لگانے کے لئے جے للتا کی پارٹی کی مہم

چنئی: ڈاکٹروں نے تمل ناڈو کی وزیر اعلی جے جے للتا کی جلد ہی اسپتال سے چھٹی دینے کے امکان کا اشارہ دیتے ہی ان کی پارٹی نے حامیوں سے ایک آن لائن مہم میں شامل ہونے کی اپیل کی. یہ اپیل جے للتا کے سنگین بیمار ہونے کی بات کا مقابلہ کرنے کے لئے کی گئی ہے.

انا ڈی ایم کے نے آج ‘اماں’ کی صحت کو لے کر ٹوئٹ کیا ‘آل از ویل’. پارٹی رہنماؤں نے پارٹی کے ٹوئٹر صارفین پر زور دیا ہے کہ وہ اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ میںJayalalithaپروفائل کی تصویر تبدیل دیں اور اعلان کریں کہ “مائی سی ایم از فائن.”

اڑھسٹھ سالہ جے للتا کو 22 ستمبر کو چنئی میں ہسپتال میں داخل کیا گیا تھا. ان کی پارٹی نے سوشل میڈیا پر ان کی حالت کو لے کر غلط اطلاعات دےنےكے معاملے میں پولیس میں چار مقدمات درج کرائے ہیں. ترجمان مسلسل زور دے کر کہتے رہے کہ وزیر اعلی صحت مند ہو رہی ہیں اور ہسپتال میں اہم فیصلے بھی لے رہی ہیں.

تاہم، پہلے دی گئی معلومات کے مطابق ان کو ڈهايڈریشن کی شکایت کے بعد اسپتال میں داخل کیا گیا تھا. لیکن بعد میں انہیں ریسپاریٹري سپورٹ پر رکھا گیا اور ان پھیپڑوں میں انفیلشن کا علاج کیا گیا. برطانیہ کے ایک ماہر اور دہلی کے ایمس کے تین ماہر اپالو اسپتال کی اس ٹیم میں شامل ہیں جو جے للتا کا علاج کر رہی ہے.

About Sub Editor